(0)

(0)

Τηλ.: +30 213 0025640

ask

Help faqs

  1. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ (Π.Χ. ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ;)

    Φυσικά, αρκεί να συμπληρώσετε τη διαφορετική διεύθυνση κάτω από τα ατομικά σας στοιχεία χρέωσης.

  2. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΣΤΑΛΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;

    Ναι. Απλά, επειδή το site δέχεται μόνο διευθύνσεις εντός Ελλάδας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μου είτε με e-mail στο… Περισσότερα

    anna@babycarrots.gr ή τηλεφωνικά στα 213 0025640 και 6944 457131.
  3. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ;

    Οι παραδόσεις των παραγγελιών γίνονται καθημερινές εκτός Σαββάτου και Κυριακής από τις 9πμ μέχρι τις 6μμ. Δυστυχώς, την ακριβή ώρα… Περισσότερα

    δεν μπορώ να την γνωρίζω αφού δεν εξαρτάται από το babycarrots. Ωστόσο, αν θέλετε να λάβετε την παραγγελία σας συγκεκριμένη μέρα και ώρα, μπορείτε να με ενημερώσετε αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον χρέωση €4,5. Στην περίπτωση που απουσιάζετε όταν έρθει το courier, θα βρείτε σχετική ειδοποίηση με τηλέφωνο στο οποίο μπορείτε να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή, που θα γίνει την επόμενη εργάσιμη μέρα. Αν δεν σας βρεί και δεύτερη φορά, θα πρέπει να ξανακαλέσετε αλλά για να έρθει το courier και τρίτη φορά θα επιβαρυνθείτε με χρέωση €4,5. Μπορείτε εναλλακτικά να μεταβείτε εσείς στη διεύθυνση που θα σας υποδειχθεί για να λάβετε την αγορά σας ενώ φυσικά η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο.
  4. ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Επικοινωνήστε μαζί μου είτε με e-mail στο anna@babycarrots.gr ή τηλεφωνικά στα 213 0025640 και 6944 457131 για να διευθετήσω άμεσα το πρόβλημα.

  5. ΥΠΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ. ΕΧΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ;

    Ναι, απλά, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μου όσο το δυνατόν πιο άμεσα.

  6. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΛΘΕΙ ΩΣ ΔΩΡΟ;

    Φυσικά. Απλά, κατά τη διαδικασία της ηλεκτρονικής παραγγελίας, θα πρέπει να συμπληρώσετε πέρα από τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο) του παραλήπτη.

  7. ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΩΡΟΥ;ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΣΤΑΛΘΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΟ ΕΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ ΤΟΥ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ;

    Ναι! Κατά την ηλεκτρονική παραγγελία, μόλις συμπληρώσετε τα στοιχεία του παραλήπτη θα δείτε ένα πλαίσιο στο οποίο μπορείτε να γράψετε ένα μήνυμα… Περισσότερα

    για τον παραλήπτη του δώρου. Εγώ απλά θα το «μεταφέρω» αυτούσιο σε μία όμορφη κάρτα, που θα μπει στη συσκευασία που θα αποσταλεί.
  8. ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΑΛΛΑ Ο ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ;

    Ναι, αλλά θα πρέπει να το κάνει εντός 20 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης και αφού πρώτα επικοινωνήσει μαζί μου αναφέροντας… Περισσότερα

    το νέο προϊόν που θέλει να αποκτήσει, το οποίο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσης αξίας με αυτό που έλαβε. Θα πρέπει, απλώς, να αναλάβει να μου επιστρέψει (είτε ταχυδρομικά ή ο ίδιος) το αρχικό προϊόν φροντίζοντας για την ασφαλή μεταφορά του και στη συνέχεια θα του αποσταλεί η νέα αγορά. Στην περίπτωση που επιστρέψει ο ίδιος το προϊόν που έλαβε τότε και η παράδοση του νέου προϊόντος γίνεται επί τόπου. Τα μεταφορικά έξοδα για την αποστολή του προϊόντος στο babycarrots καθώς και την αποστολή του νέου προϊόντος, επιβαρρύνουν τον παραλήπτη του δώρου.
  9. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΩΡΟΥ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ;

    Στις περιπτώσεις δώρου, η απόδειξη στέλνεται ξεχωριστά σε εσάς που έχετε κάνει την αγορά.

  10. ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ;

    Ναι, αλλά θα πρέπει να το κάνετε εντός 20 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης και αφού πρώτα επικοινωνήσετε μαζί μου αναφέροντας… Περισσότερα

    το νέο προϊόν που θέλετε να αποκτήσετε, το οποίο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσης αξίας με αυτό που αρχικά αγοράσατε. Θα πρέπει, απλώς, να αναλάβετε να μου επιστρέψετε (ταχυδρομικά ή αυτοπροσώπως) το αρχικό προϊόν φροντίζοντας για την ασφαλή μεταφορά του και στη συνέχεια θα σας αποσταλεί η νέα αγορά. Απλά, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα μεταφοράς και της δεύτερης αποστολής. Όμως, στην περίπτωση που μου επιστρέψετε αυτοπροσώπως το αρχικό προϊόν τότε και η παράδοση του νέου προϊόντος γίνεται επί τόπου.
  11. ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΕΝΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Απλά, επικοινωνήστε μαζί μου, εντός 3 ημερών, για να γίνει άμεση αντικατάσταση.

  12. ΟΙ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΙΟΥΝ ΦΠΑ;

    Ναι.

  13. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PAYPAL;

    Πρόκειται για ένα διαδεδομένο σύστημα που εγγυάται την ασφαλή, εύκολη και γρήγορη πληρωμή των διαδικτυακών συναλλαγών… Περισσότερα

    Μπορείτε να κάνετε χρήση της πιστωτικής σας κάρτας (Visa, MasterCard, American Express) ακόμα κι αν δεν είστε εγγεγραμμένος σε αυτό. Περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας του PayPal δίνονται στους «Όρους χρήσης» ενώ μπορείτε να επισκεφτείτε και τη σχετική ιστοσελίδα του PayPal Privacy Policy.
αγορες με πιστωτικη καρτα

© babycarrots.gr

Design by Eleni Sakali & Diamantis Arabatzis, developed by pixelmedia.gr